Strona główna Szkolenia Szkolenia KIRP

Webinarium: Wycena zleceń kancelarii. Jak określić i wynegocjować dobrą stawkę?

Zapraszamy do udziału w Webinarium pt. Wycena zleceń kancelarii. Jak określić i wynegocjować dobrą stawkę?
termin: 6 lipca 2020, 18.00-20.00

więcej na: http://szkolenia.kirp.pl/details.aspx?szk=292&typ=1

Wycena zleceń kancelarii
Jak określić i wynegocjować dobrą stawkę?
Wielu prawników sygnalizuje trudności w określeniu i wynegocjowaniu satysfakcjonującego wynagrodzenia za usługi kancelarii.
Z jednej strony często trudno jest przewidzieć, jak pracochłonna będzie sprawa. Z drugiej strony klienci chcą z góry znać koszty obsługi prawnej.
Ponadto na rynku obserwujemy od 10 lat spadek cen usług prawniczych. Wielu prawników odnosi wrażenie, że cena stała się głównym kryterium wyboru kancelarii.
W praktyce okazuje się jednak że wiele kancelarii niepotrzebnie zaniża ceny swoich usług. Wynika to między innymi z powierzchownych kalkulacji, korzystania tylko z niektórych metod rozliczeń czy też obaw przed reakcją klienta. Skłaniają one prawników do podawania zaniżonych stawek jeszcze przed przystąpieniem do negocjacji.
Zapraszam na szkolenie, na którym poznają Państwo metody wyceny zleceń, które pozwolą podnieść wysokość dochodów kancelarii. Nauczymy się także rozmawiać z klientami o pieniądzach bez strachu, wstydu czy ograniczających przekonań.

Dzięki szkoleniu:
· Nauczysz się obliczać wysokość wynagrodzenia, które przyniesie Tobie satysfakcjonujący dochód.
· Poznasz i nauczysz się stosować w swojej kancelarii różnorodne metody wynagradzania stosowane na polskim rynku.
· Nauczysz się rozmawiać z klientami o wynagrodzeniu w taki sposób, aby akceptowali wyższe stawki.
· Ocenisz prawidłowość stosowanego obecnie w kancelarii systemu rozliczeń z klientami.
· Opracujesz plan działania, który pozwoli na bezpieczne wdrożenie zmian w cenniku i poprawę wyników finansowych kancelarii.

Program szkolenia
· Metody rozliczeń kancelarii z klientami indywidualnymi i biznesowymi.
· Ćwiczenia z wyceny różnych typów zleceń.
· Psychologiczne aspekty związane z ustalaniem i negocjowaniem ceny usług kancelarii.
· Jak rozmawiać z klientem o wynagrodzeniu?
· Autodiagnoza polityki cenowej kancelarii oraz planowanie działań podnoszących efektywność.