Sikorski Mikulska Pawlak Kancelaria Radców Prawnych Sp. p. w Olsztynie zatrudni osobę na stanowisko: PRACOWNIK SEKRETARIATU
Zakres obowiązków:
- obsługa sekretariatu oraz bieżących spraw związanych z właściwym funkcjonowaniem biura pod kątem organizacyjnym
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i korespondencji w Kancelarii, ich wprowadzanie do systemów funkcjonujących w Kancelarii
- dbanie o przepływ informacji między pracownikami Kancelarii oraz podmiotami współpracującymi z Kancelarią
- dbanie o wizerunek Kancelarii
- prowadzenie terminarza rozpraw i spotkań, organizacja spotkań, współpraca z klientami Kancelarii, obsługa biurowej skrzynki mailowej, poczty tradycyjnej oraz komunikacja telefoniczna
- współpraca z pozostałymi pracownikami Kancelarii
- zamawianie materiałów biurowych, artykułów higienicznych oraz spożywczych z uwzględnieniem potrzeb Kancelarii
- wykonywanie bieżących zadań administracyjnych wynikających z codziennych potrzeb i na zlecenie partnerów Kancelarii
- obsługa gości i spotkań biznesowych w Kancelarii
- przygotowywanie krótkich pism
Nasze wymagania:
- bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętności wyznaczania priorytetów oraz pracy w zespole
- bardzo dobra umiejętność posługiwania się komputerem (w tym m.in. pakietu MS OFFICE) oraz urządzeń biurowych
- terminowość w zakresie wykonania powierzonych zadań
- wysoka kultura osobista
- komunikatywność i pozytywne nastawienie do pracy
- odpowiedzialność, dokładność, sumienność, punktualność, staranność, samodzielność
- umiejętności działania pod presją czasu
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Osoby zainteresowane współpracą proszone są o przesyłanie aplikacji na adres e-mail: kancelaria@szip.eu lub dostarczenie w formie pisemnej do sekretariatu Kancelarii: Olsztyn, ul. Mrongowiusza 6A/19.