Dla radców Strona główna

Dialogowa Metoda Komunikacji (DCM) i inne techniki komunikacji w pracy z klientem w kryzysie, bądź traumie

Szanowni Państwo,

W imieniu Organizatora – Fundacji „Ocalenie” przekazuję Izbom informację dla radców i radczyń prawnych zainteresowanych wsparciem cudzoziemców i cudzoziemek, w tym zainteresowanych pomocą pro bono

o bezpłatnym warsztacie online:

„Dialogowa Metoda Komunikacji  (DCM) i inne techniki komunikacji w pracy z klientem w kryzysie, bądź traumie”.

Proponowany czas spotkania: ok 3 h. Spotkanie ma charakter interaktywny, zależy nam na poznaniu Państwa poglądów i umożliwieniu wymiany doświadczeń.

Spotkanie skierowane jest przede wszystkim do prawniczek, prawników, radców i radczyń prawnych pracujących w obszarze udzielania pomocy cudzoziemcom przebywającym na terenie RP.

Poruszane tematy:
1. Dialogical Communication Method (DCM) i jej w rola w budowaniu relacji z osobami aplikującymi o ochronę międzynarodową;
2. Techniki zadawania pytań klientom – potencjalnym ofiarom tortur, bądź nieludzkiego, poniżającego traktowania;
3. Analiza ról prawnika, mediatora kulturowego, tłumacza, psychologa w pracy z osobami w kryzysie, bądź traumie;
4. Praktyczne wskazówki w przeprowadzaniu rozmów na odległość;
5. Przegląd dobrych praktyk i przydatnych publikacji.
Prowadzenie: Wiktor Bąk – prawnik, specjalizujący się w prawie uchodźczym; ekspert zewnętrzny EASO; były koordynator projektów w Fundacji Ocalenie.

15.12.2021; 9:00-12:00 lub 15:00-18:00 online, platforma zoom, link zostanie przesłany uczestnikom po dokonaniu rejestracji polegającej i wypełnieniu formularza: https://forms.gle/JnbLDgZCjqopHaEfA
Spotkanie będzie prowadzone w języku polskim.