W dniu 18 stycznia 2025 r. (sobota) w godzinach 9:00 – 12:00 odbędzie się szkolenie w trybie on-line dla radców prawnych pt. Chat GPT jako Twój asystent prawny:
- Wstęp do Chat GPT
- Krótkie wprowadzenie do AI i Chat GPT.
- Dlaczego prawnicy powinni zainteresować się Chat GPT?
- Nauka promptowania: Sztuka zadawania pytań
- Jak formułować pytania, aby uzyskać precyzyjne i przydatne odpowiedzi.
- Przykłady efektywnego promptowania w różnych dziedzinach prawa.
- Podstawy i zaawansowane funkcje Chat GPT 3.5/4.0/4o
- Przegląd funkcji dostępnych w Chat GPT.
- Jak wykorzystać te funkcje w codziennej pracy prawnika.
- Generowanie obrazów: Logo/Grafiki
- Wykorzystanie AI do tworzenia wizualizacji wspierających praktykę prawną.
- Praktyczne porady i najlepsze praktyki.
- Analiza dokumentów PDF z Chat GPT
- Automatyzacja przeglądu i analizy dokumentów prawnych.
- Studia przypadków i zastosowania.
- Tworzenie własnych chatów GPT
- Krok po kroku: od pomysłu do wdrożenia własnego chata.
- Bezpieczeństwo i prywatność danych w kontekście AI.
- Strategia marketingowa dla prawników z wykorzystaniem Chat GPT
- Korzyści wynikające z wykorzystania AI w marketingu prawniczym.
- Strategia marketingowa z pomocą Chat GPT.
- Zastosowanie Chat GPT w tworzeniu treści i komunikacji z klientami (tworzenie treści na stronę internetową, tworzenie ofert, wpisów na blog i SM).
Szkolenie poprowadzi:
Katarzyna Abramowicz
Radczyni prawna, była przedstawicielka KIRP w Brukseli. Prelegentka i mentorka z ponad 20-letnim doświadczeniem w dziedzinie prawa, e-commerce, nowych technologii oraz obszarach cybersec, regtech i fintech. Założycielka serwisów m.in.: Przelewy24.pl, Bilety24.pl, Specfile.pl, Specprawnik.pl, Sygnanet.pl. Od ponad 20 lat wraz z ojcem Zbigniewem Abramowicz tworzy rozwiązania technologiczne, które ułatwiają życie milionom Polaków. Mentorka Women in Law oraz Global Legal Hackathon. Laureatka 50 najbardziej kreatywnych w biznesie, nominowana do nagrody European Women of Legal Tech. Wykładowczyni SWPS i CDV.
Ilość miejsc na szkolenie – 500.
Szkolenie odbędzie się poprzez platformę internetową ZOOM w formie videokonferencji.
Do udziału w szkoleniu niezbędny jest dostęp do internetu, komputer/laptop/tablet/telefon wyposażony w kamerę oraz wskazane jest korzystanie ze słuchawek z mikrofonem – choćby telefonicznych (dla osób chcących aktywnie brać udział w szkoleniu poprzez zadawanie pytań prowadzącemu).
W trakcie szkolenia warto posiadać dostęp do drugiego komputera, aby mieć możliwość wykonywania ćwiczeń pokazywanych przez wykładowcę.
Podczas szkolenia wygenerowana zostanie lista obecności uczestników, dlatego za udział w tej formie szkolenia będą naliczane punkty szkoleniowe dla osób zarejestrowanych i uczestniczących w szkoleniu.
UWAGA! Nowy sposób rejestracji na szkolenie!
Rejestracja na szkolenie możliwa jest do dnia 16.01.2025 r. do godz. 14:00.
Link uprawniający do wzięcia udziału w szkoleniu zostanie Państwu przesłany w piątek 17 stycznia 2025 r.
W celu uczestnictwa w szkoleniu należy kliknąć w otrzymany na Państwa e-mail link w dniu 18 stycznia 2025 r. przed godziną 9:00.
Uwaga! Do każdego zgłoszenia generowany jest indywidualny link, który ze względu na Państwa i nasze bezpieczeństwo w sieci nie może być udostępniony innym osobom nie zgłoszonym na szkolenie, ani osobom trzecim.
SZKOLENIE JEST PRZEZNACZONE WYŁĄCZNIE DLA RADCÓW PRAWNYCH NASZEJ IZBY.
Michał Korwek
Dziekan