Szanowni Państwo,
Minister Cyfryzacji przypomina, że termin wdrożenia e-Doręczeń został przesunięty na 1 stycznia 2025 r., aby wprowadzić nowelizację ustawy, która usprawni ten proces.
Obowiązek korzystania z e-Doręczeń oznacza, że przedstawiciele zawodów zaufania publicznego powinni zarejestrować adres do e-Doręczeń w bazie adresów elektronicznych i odbierać korespondencję tą drogą.
Jak założyć adres i skrzynkę?
- Wypełnij wniosek i podaj dane wnioskodawcy oraz administratora.
- Podpisz wniosek elektronicznie.
- Odbierz potwierdzenie na podany e-mail.
Pomoc, instrukcje i filmiki znajdziesz na stronie e-Doręczeń, w zakładce dla zawodów zaufania publicznego – https://www.gov.pl/web/e-doreczenia/najwazniejsze-informacje-dla-zawodow-zaufania-publicznego
Sekcja pytań i odpowiedzi jest regularnie aktualizowana.
Zachęcamy do śledzenia bieżących informacji na stronie KIRP: https://kirp.pl/e-doreczenia-od-1-stycznia-2025-r/