Klub Seniora Strona główna

Seniorzy na wakacjach

Wydawałoby się, że obecne czasy nie sprzyjają spotkaniom towarzyskim, wyjazdom wypoczynkowym, czy też zwiedzaniom okolic. Nawet Krajowa Rada Radców Prawnych podjęła uchwałę o zawieszeniu działalności Kapituły Funduszu Seniora. Dlatego dużą niespodzianką było zgłoszenie się 66 osób na integracyjne spotkanie radców prawnych seniorów w dniach 14-28.06.2021 w Międzyzdrojach. Spotkanie to zorganizował Klub Seniora Okręgowej Izby Radców Prawnych w Olsztynie, przy pełnym poparciu Pani Dziekan mec. Katarzyny Skrodzkiej-Sadowskiej, jak też Wiceprezesa Krajowej Rady Radców Prawnych mec. Michała Korwek. Udział wzięli przedstawiciele Okręgowych Izb Radców Prawnych: Wrocław, Wałbrzych, Opole, Zielona Góra, Gdańsk, Bydgoszcz, Białystok Kielce, Lublin, Poznań, Łódź, Kraków no i oczywiście Olsztyn. Wszyscy zaszczepieni, bez obaw wspólnie spędziliśmy 2 tygodnie nad morzem. Niestraszna nam była pandemia, ani też wyjątkowy upał. Spragnieni swojego towarzystwa, albowiem w tym gronie spotykamy się już od 10 lat. Rozmowom, żartom i różnym opowieściom nie było końca. Wspólnie  plażowaliśmy, chodziliśmy na spacery, do lodziarni, czy też kawiarni, zwiedzaliśmy okolice (wycieczka po Wyspie Wolin, do Parku Miniatur Nadbałtyckich, na Kawczą Górę czy też do Zagrody Żubrów). Jak co roku byliśmy w pięknie ukwieconej włoskiej kawiarni no i odbyliśmy 3 godzinny rejs statkiem po Zatoce Pomorskiej. Pożegnaliśmy się z żalem, ale też z obietnicą i nadzieją, że znowu spotkamy się za rok w Międzyzdrojach, a może gdzie indziej.

Póki co szykujemy się na rehabilitację, w dniach 4-18 października 2021 r, do Sanatorium Energetyk w Krynicy Zdroju.