Klub Seniora Strona główna

Seniorzy znowu w Tatrach

W dniach od 31 sierpnia 2018 roku do dnia 9 września 2018 roku w Ośrodku Wypoczynkowo- Konferencyjnym „Parzenica” w Zakopanem odbyło się kolejne, bo 4 w 2018 roku, ogólnopolskie spotkanie integracyjne radców prawnych seniorów. Poprzednie odbyły się w Inowrocławiu (kwiecień), w Łodzi (maj), w Międzyzdrojach (czerwiec). W Zakopanem spotkało się 68 osób, w tym 12 osób po raz pierwszy na spotkaniu integracyjnym. Reprezentowanych było 13 Okręgowych Izb Radców Prawnych (Opole, Poznań, Łódź, Wrocław, Katowice, Wałbrzych, Kielce, Warszawa, Lublin, Rzeszów, Bydgoszcz, Białystok, Olsztyn). Najliczniej reprezentowany był Olsztyn (16 osób), potem Kielce (9 osób), Lublin (7 osób), Białystok (7 osób), Wałbrzych (6 osób), pozostałe Izby reprezentowane były w mniejszej ilości. Pobyt zaczęliśmy od zwiedzania Zakopanego z przewodnikiem i uroczystej kolacji przy muzyce. Program pobytu obfitował, jak na góry przystało, w górskie wędrówki –po dolinie Strążyskiej do wodospadu Siklawica- na Morskie Oko, na Rusinową Polanę, a nawet niektórzy weszli na Gęsią Szyję. Podziwialiśmy też widoki z Gubałówki i Kasprowego Wierchu. Na jeden dzień przenieśliśmy się na Słowację, gdzie zwiedzaliśmy Zamek Orawski, Jaskinię Demianowską i Szczyrbskie Jezioro. Zmęczeni wędrówkami po górach odpoczywaliśmy w Termach Chochołowskich lub w Termach Bukowiny Tatrzańskiej. Oczywiście tradycyjnie był też spływ Dunajcem, wieczór grillowy przy muzyce Kapeli Góralskiej. W dzień przed wyjazdem poszliśmy do Teatru Witkacego na spektakl Metafizyka Dwugłowego Cielęcia (St. Witkiewicza) Podczas spotkania wszyscy cieszyli się swoją obecnością, spacerom, rozmowom, tańcom, również przy kapeli góralskiej, nie było końca. Zaopatrzeni w oscypki i prowiant na drogę żegnaliśmy się obiecując sobie nawzajem, że znowu spotkamy się w Zakopanem tym razem być może na Wielkanoc. Ale póki co to 60 osób jedzie na spotkanie integracyjne na Podlasie – szlakiem Tatarów.