Klub Seniora Strona główna

Seniorzy odpoczywali nad morzem

W dniach 14.06.2019-28.06.2019 radcowie prawni seniorzy, już po raz drugi, odpoczywali nad morzem w Międzyzdrojach. Pogoda była upalna, a więc wydawało nam się, że jesteśmy nie nad Bałtykiem lecz w Grecji czy Turcji. Mieszkaliśmy przy słynnej Alei Gwiazd i mieliśmy tylko 50 metrów do plaży. Niedaleko najdłuższe w Polsce, bo 395 metrów długie, betonowe molo po przeciwnej stronie długa  nabrzeżna spacerowa kładka, z której można było podziwiać piękne zachody słońca. Zresztą wschody i zachody słońca można też było oglądać z hotelu bo zdecydowana  większość pokoi miała widok na morze. W trakcie pobytu była wycieczka do Berlina, wokół Wyspy Wolin, do Parku Miniatur Nadbałtyckich, statkiem do Świnoujścia, na Kawczą Górę. Do Szczecina, pociągiem, wybrała się 9 osobowa delegacja, która odwiedziła Okręgową Izbę Radców Prawnych w Szczecinie, gdzie zostali mile i wystawnie przyjęci. Przewodnicząca Klubu Seniora w Szczecinie koleżanka mecenas Maria Krekora powitała grupę na peronie, oprowadziła po zabytkach miasta i opowiedziała ich historię, towarzyszyła do końca wyprawy i pożegnała przy odjeździe pociągu. Udział w naszym integracyjnym spotkaniu nad morzem wzięło 63 osoby, przedstawiciele Okręgowych Izb Radców Prawnych z Warszawy (6 osób), z Lublina (8 osób) z Kielc ( 3 osoby), z Rzeszowa ( 1 osoba), z  Katowic (2 osoby), z Wałbrzycha (2 osoby), z Opola ( 7 osób), z Białegostoku (10 osób)) z Szczecina ( 1 osoba), z Bydgoszczy ( 3 osoby), z Łodzi (4 osoby) z Krakowa (3 osoby). Z Okręgowej Izby Radców Prawnych w Olsztynie przybyło na te spotkanie 13 osób i jak zawsze była to najliczniejsza grupa. Były wspólne spacery, rozmowy, tańce. Kiedy mieliśmy dosyć słońca chodziliśmy do pięknego ogrodu różanego albo do przepięknie ukwieconej kawiarni, gdzie zresztą odbyło się też większe spotkanie integracyjne przy lodach i kawie. Udzielaliśmy się towarzysko w mniejszych czy też większych grupach, często w innym składzie i dzięki temu poznaliśmy się wszyscy. Turnus zakończyliśmy uroczystą kolacją, przy muzyce i tańcach. Opaleni, uśmiechnięci,  wracaliśmy do domu. Żegnając umawialiśmy się już na przyszły rok.