Klub Seniora Strona główna

Seniorzy a Międzyzdroje

Kolejne spotkanie integracyjne radców prawnych seniorów odbyło się w dniach od 15 czerwca 2018 roku do dnia 29 czerwca 2018 roku w Międzyzdrojach. Przez 14 dni, 56 radców prawnych seniorów reprezentujących 12 Izb (Warszawa, Lublin, Kielce, Zielona Góra, Bydgoszcz, Opole, Wałbrzych, Olsztyn, Rzeszów, Kraków, Poznań, Łódź) odpoczywało nad morzem, w położonym przy słynnej Alei Gwiazd, w odległości 50 metrów od brzegu morza, hotelu Posejdon. Odpoczynkowi sprzyjała piękna słoneczna pogoda. Zatem plażowanie, poranne i wieczorne spacery nad morzem. Większość uczestników mieszkała w pokojach z widokiem na morze, a więc wschód oraz zachód słońca mogli podziwiać, nie wychodząc nawet na zewnątrz. Oprócz plażowania i spacerów nad morzem były oczywiście inne atrakcje. Takie jak chociażby wycieczka do Berlina, wycieczka do Świnoujścia z rejsem po Zatoce Pomorskiej, wycieczka po wyspie Wolin. Wdrapywaliśmy się też na Kawczą Górę i schodziliśmy z niej po 267 schodach na brzeg morza. Odwiedziliśmy Park Miniatur Budowli Nadbałtyckich oraz Zagrodę Żubrów. Nieobce nam były też wieczorne tańce w kawiarni Rejs. Na kawę biegaliśmy do pięknie ukwieconej kawiarni Dolce Vita. Wieczór świętojański, przygotowany przez koleżanki i kolegów z Izby olsztyńskiej, spędziliśmy na brzegu morza, przy muzyce gitarowej i śpiewie. Turnus zakończyliśmy uroczystą kolacją, tańcząc i ciesząc się swoim towarzystwem niemal do rana. To były piękne chwile – tymi słowami żegnaliśmy się, umawiając się na przyszłoroczny turnus. A w tym roku spotykamy się jeszcze w Zakopanem, no i na wyciecze Szlakiem Tatarów.